Neem een kijkje in de ‘GreenHome keuken’

Geschatte leestijd: 2 minuten

Het team van GreenHome en het Regionaal Energieloket bestaat uit een kleine 20 man die dag in dag uit enthousiast bewoners helpen met het verduurzamen van de woning. Van klantenservice en technisch advies tot projectmedewerkers en programmeurs: een divers team met veel verschillende achtergronden en vaardigheden.

Wij maken graag persoonlijk contact met onze klanten en partners en geven u daarom graag een ‘kijkje in onze keuken’.

Deze week stellen we u graag voor aan Angela


“Je inleven in de situatie van de klant, snel kunnen schakelen en met een glimlach een klant verder helpen, dat is Klantenservice.

Wie is zij?

Angela Jager, 29 jaar en sinds 2017 werkzaam bij Greenhome en het Regionaal Energieloket.

Sinds 2 jaar is zij de stem van GreenHome en het Regionaal Energieloket. Wanneer je ons wilt bereiken is zij letterlijk de eerste die je zal begroeten. Als hoofd van de Klantenservice onderhoudt zij elke dag het contact met onze klanten, partners en bedrijven. Ze is het centrale aanspreekpunt voor vragen, opmerkingen, tips en klachten. Via onder andere de mail en telefoon informeert en adviseert zij klanten over het verduurzamen van de eigen woning. Angela zorgt voor een ontmoeting tussen de klant en de isolatie- en installatiebedrijven. Nadat de match tussen klant en bedrijf is gemaakt ziet ze er op toe dat de zaken soepel en volgens afspraak verlopen.

Als bemiddelaar is het mijn taak om de vraag goed af te stemmen op het aanbod

Duurzame ambitie

Duurzaamheid is natuurlijk een sterke drijfveer binnen GreenHome en het Regionaal Energieloket. Een motivatie voor dit onderwerp is voor leden van het team een belangrijke karaktereigenschap en zorgt voor verbinding. Iedereen heeft zijn eigen interpretatie van deze ambitie. We vroegen Angela wat dit voor haar betekent:

Bewust omgaan met onze omgeving is waar duurzaamheid voor mij voor staat. Dat is heel breed, en gaat verder dan bijvoorbeeld afval scheiden. Denk ook aan de aanschaf van tweedehands spullen, het hergebruiken van kleding, minder gas stoken en minder en/of geen vlees eten. Je kan duurzaamheid op verschillende vlakken toepassen. Ik kijk dus graag naar het grotere geheel, en niet alleen wat is duurzaamheid voor mij? Maar wat draagt het bij aan de omgeving waar ik woon? Ik vind het prettig dat mijn werk een positieve impact heeft op waar ik voor sta.

Kwaliteit

Al met al zorgt Angela ervoor dat iedereen met een vraag over duurzaam wonen bij haar terecht kan. Hoe uiteenlopend deze vragen ook zijn. Dat is een mooie uitdaging, omdat voor iedereen het antwoord net even anders kan zijn. Snel kunnen schakelen, inlevingsvermogen hebben en geduldig zijn, zijn belangrijke competenties. Wie wel eens contact heeft gehad met Angela, zal kunnen beamen dat deze eigenschappen haar op het lijf zijn geschreven. Deze blonde, sportieve en zorgzame Amsterdamse laat zien dat klantenservice veel meer is dan de telefoon beantwoorden; ze zorgt voor een service ervaring en maakt de klantreis compleet. Voor klanten maakt zij de weg naar duurzaam wonen een stukje mooier!

Lees ook:

Nog geen reacties

Laat een reactie achter